Wednesday, August 13, 2014

time flies

Ohhh man, on kulunu varmaa kuukaus mun viime poustauksesta! Mutta kun naa viikot ja paivat vaan menee eteenpain ihan huomaamatta, ja sit aina mietin et Okei huomenna kirjotan ku J on toissa, ja sit huomaankin et hupsista, nukuinkin 4h paikkarit 12h yo unien jalkeen :O
Mutta nyt oiskin tarkotus vahan paivittaa tata blogii ajantasalle, ainakin niin hyvin kun muistan mita ollaan puuhailtu.

No ihan ensimmaisena, mahan olin babysitterina mun host perheelle 2 paivaa viime kuussa + sitte yhen perjaintai illan, ku ne halus menna "date-night" ulos syomaa ilman muksui.
No noi kaks paivaa ku olin hoitamassa niit, ni meni tosi kivasti, ja voi vide ku tuli ikava, varsinki Avaa. Se on kyl edelleen ihan mun baby :) Muutenki oli silleen helppoo, kun Leo oli molemmat paivat melkeen kokonaan kesaleireille. Ekana aamu 9 oli lego camp, joka loppu 12. Ja sitte kotiin syomaan ja 1:30pm sil alko baking camp, eli leipomis leiri. Olin sit vaan Avan kaa periaatteessa koko paivan. Tosin toisena paivana A:lla oli kans aamulla leiri, ni sit ne oli molemmat 9-12 leirilla ja sit iltapaivalla L meni viel leipomaan. Ehittiin me silti teha kaikkee kivaa, kuten oltiin A kanssa Totler Land leikkipuistossa, ja sit oliin rannalla, ja toisella leikkipaikalla, ja kylvyssa ja pyoraileeen jne.
Oli siis tosi kivaa ja vaihteluu mun paiviin. Ainut mika oli, ni ku se niitten edellinen aupair, neiti X, oli siel vielkin, mita ma ihmettelin suuresti, koska sehan lopetti ihan yhtakkkii. Ja niin host aiti kertoki et ku se oli perjantai paiva ku se oli niille vaan yhtakkii ilmottanu et se lopettaa, ni sit Cultural Care oli sille sanonu et sen pitaa lahtee heti maanantain lennolla takas kotia, ni en oikeen tajuu miten se oli ne saanu taivuteltua, ettei sen tarvi lahtee sillon viella, mut mulle se sano et "No enhan ma mitenkaa kerkee pakata kaikkia kamoja viikonlopun aikana kun mulla kesti melkeen kuukaus pakata kamat ku olin tulossa tanne". Ugghh!
No en tiie.... mut enitehan tas oli se et vaik se ei sit lahtenykkaan sillon maanantaina, vaan sai lennon torstaille, ni siltikkaan se ei enaan ollu toissa ja vahtinu Ava ja Leoo... mika on tosi outoa, koska maki tottakai vahdin sillon Lillyy kaikki ne paivat vaik oltiinkin re-match, ihan viimiseen aamun asti millon mun lento lahti Washington DC:sta...
Mut anyways... host aiti oli ainaki tosi tympaantyny, ku silti se vaan asu niilla ja soi jaakapeista ja kaapaeista niitten ruokii...
Sit kuulin Lisalta, joka on kans yks aupair, ni se sano et ainaki sille X oli sanonu ihan sillon alussa jo et ei se aijo olla kauempaa ku puol vuotta. Ja ku ma ite kysyin silta ni se sano et "Mun sydammessa ma tunnen sen et mun ei ollu tarkotus olla kauempaa kun 6kk.... ja ma oon jo 26 vuotta, joten mun pitaa menna kotiin ja selvitaa mita musta tulee isona" HALOOOO... miks sa sit ylipaataan lahit aupairiks, kun tiesit et se on vuoden soppari ja oot jo noin "vanha". En kyl ymmarra koko tyyppii. Sit siihen kun se meni sinne kuntosalille tyoajallaan ja pisti muksut hoitoon siks aikaa, ni  sen puolustus mulle oli et "no ne siel kuntosalin hoitolassa on kyl paljon patevampiii kun mina "more professional", ni sen takii se ei kuulema nahny mitaan ongelmaa siin et se niit sinne vei ja ite meni jumppaan...... siiis oikeesti!!! ihme tyyppi. Host aitiki sano et se ei ees tajuu miten ne on ees voinu ottaa sen koko Cultural Care ohjelmaan mukaan. No en minakaan. Mut enough about her... en enaa jaksa. Han on jo poissa, eika tarvi enaa muistella.

No nythan host perheella on uusi aupair, Sabrina. Se on Saksasta ja tuli Bostonista. Ma suosittelin sita host perheelle, ku se on yks Andrean kaveri (ja Andrea on siis mun aupair kaveri), tosin nyt Andrea lahti jo takas kotimaahansa, ja Sabrina on jo nyt siis kans taalla jo. Se on kyl tosi mukava, ihan totaalinen vastakohta neiti X:aan....
molemmat host aiti ja host isaki oli sano mulle et "omg elisa thank you so much, she is great" :)
Onneks onki, koska ne kyl ansaitsee parempaa ku mita ne viimeks sai...
Ja maki voin nyt sit pitaa sen kaa playdates ku taa meian masuasukki vaan tulis ulos, ni sit ainaki samalla nakisin Avaa ja Leoo :)

Mut ei enampaa niista nyt.....
Pidettiin siis Adrealle Farewell dinner :( ja sit Letille yllari synttarit viime kuussa :D pelattii siel semmost pelii missa oltiin pareittain ja sit vuorotellen piti joko toisen piirtaa jotain ja sit pari yrittaa arvaa, ja naytella jotain kuuluisaa henkilooo, ja hyrailla jotain biisii jne.... hahaha oli kyl nii hauskaa :D ma olin Letin parina, ja yks oli tosi nopee ku sen piti naytella/esittaa siltaaa, ja sit se vaa heilutti kasiaan yhtaaikaa toiselt puolelt toiselle, ja sit sanoin et "Sateenkaari", sit se teki saman uudestaan ja sit sanoin jo "silta" :D ni sit se oliki jo siinna. heh.

Mut nyt, taytyy menna ku oon lahossa Alamedaan... koitan jatkaa huomenna kaiken maailman masukommenteilla mita oon saanu :P + babyshowerilla ja meian laakari/vakuutus juttujen kanssa :)
joten se ois Vi ses, hasta manana, tai jotain semmoseta... ;)

No comments:

Post a Comment