Saturday, February 25, 2017

Host perhe

Oon edelleen yhteydessä mun host perheeseen täällä. Mut en kyl läheskään niin paljoa kun haluaisin. Välillä mua harmittaa etten nää niit kauheen usein. Mut niillä on nyt tosi kiireinen aikataulu kun Ava ja Leo on jo niin isoja että niillä on paljon harrastuksiakin. Ja host isäkin on nyt semmosessa työpaikassa ettei se hirveesti oo maisemissa.

Sillon kun mä olin siellä sen about 2 vuotta, niin koko sen toisen vuoden host isä oli kotona, työttömänä. Ja nyt se ei sit oo paljoa kotona, kun se on töissä San Jose, ja sinne on kans järkyt ruuhkat et sil menee vähintään 2h molempiin suuntiin erikseen työmatkaan. Vaik Alamedasta ei muuten sinne menis kuin joku 45min. Sit ton lisäks se on koko ajan työmatkoilla, parin kuukauden välein Japanissa. Sit se oli just siellä, ja sitä ennen Ranskassa ja Saksassa. Canadassa,  Las Vegasissa, Miamissa.. Millon missäkin. Kun oiskin ollut edes jossain töissä sillon kun mä olin niitten aupair :D mua niin välil ärsytti kun se oli koko ajan kotona niin sit Leo ja Ava ei kunnolla totellut. Vaik kyl host isä muuten oli tosi mukava.

Mun jälkeenhän niille tuli se crazy saksalainen Sue, joka lähti kotiin sen 5kk jälkeen. Sit niil oli Sabrina (myös saksalainen) joka oli vaan kuukauden :D sekin päätti lähtee kotiin kun se olikin saanut jonkun hyvän opiskelupaikan siellä niin se meni sit mielummin siel kouluun.
Noh sen jälkeen tuli se toinen Suomalainen Annika. Se oli ihan ok vaik älyttömän home sick koko vuoden. Mä pelkäsin et sekin lähtee kotiin ennen aikojaan, mut onneks se sit oli koko vuoden loppuun.
Sit Annikan jälkeen, Leon toivomus oli et ne ottais poika aupairin :D niin ne sit ottikin, yhen Puolalaisen Lukan. Hän oli tosi tosi hyvä ja mukava tyyppi. Ja nyt Luka on sit Kiinassa Aupairina ja sil on kiinalainen poikaystävä :P

Tällä hetkellä niillä on nyt toinen poika aupair, tällä kertaa Ranskalainen, Christof. Se on semmonen nuori kakskymppinen, hauska tyyppi. Host perhe menee kesällä Ranskaan lomalle sen Christofin kotiin, kun se on kotosin joltain farmilta ja niil on iso talo. Aika kivaa, se pääsee käymään kotona ja host perhe maksaa lennot :P
Mut nyt niil onkin vähän eri meininki kun host isä on hyvässä työssä.

Host perhe myös muutti just viime kesänä, melkeen vastapäätä missä ne ennen asui :D toi talo on melkeen samanlainen, paitsi 1 makkari enemän ja tossa on myös parveke ja isompi keittiö. Tosi kiva talo kyl, vaik mä tykkäsinkin siit missä ne ennen asui. Mullla on sieltä paljon kivoja muistoja.
En voi uskoo et sillon kun mä aloitin aupairina niillä, niin Ava oli just täyttämässä 1v ja Leo oli just täyttänyt 3v. Nythän ne on jo 5v ja 7v ja toukokuussa täyttää 6 ja 8 :O Ihan hulluu miten aika kuluu niin nopeesti.

Mä meen varmaan ens kuussa käymään niillä, viimeks kun oltiin tammikuussa niin Emma ja Ava leikki niin kivasti keskenään.
Sit kutsuin jo host perheen Arielin synttäreille joten sit huhtikuussa ne tulee sit meille. Ne ei oo viellä edes käynyt tääl meillä. En oo oikeen saanut aikaiseksi kutsuttua ketään, niin sit vihdoin A synttäreillä on hyvä syy pitää samaa syssyyn tuparit :D

No comments:

Post a Comment