Thursday, August 31, 2017

mun syndet

Vietettiin mun synttäreitä päivää aijemmin koska mun oikeina synttäreinä J piti mennä töihin.

Mentiin syömään Red Lobster ravintolaan. Siellä on (niin kuin nimestä voi päätellä) niin mostly Sea food. Mut se miks mä valitsin tän ravintolan on se et siel saa pöytään ruokaa odotellessa sellasta ihan älyttömän hyvää rasvaista kuohkeaa täydellistä leipää :D ja se siis tulee ihan ilmatteeksi. Tai kaipa se on oikeesti laitettu sisältyyn sit muuten ton ravintolan ruokien hintoihin.
Mä otin ruuaksi katkarapu pastaa, jota ennen tuli pieni salaatti ja oma valitsema keitto.
Oli kyl niin hyvää että :D

Sit seuraavana päivänä, kun oli oikeesti mun synttärit, niin heräsin aamulla kukka ja kakku pöytään <3


 ja sit J sanoi et se vie mut sunnuntaina shoppaileen ;D 
Tällässii vaatteita ja asusteita sain syksyyn :) 
laukun ja noi kengatkiii <3 



Sain myös J siskolta Consuelolta lahjakortin Macys :)
Enpä ookkaan pitkään aikaan ostanut itelleni mitään kun aina jos ostan jotain niin retkahdan ostaan E ja A jotain vaikka ois pitanyt itteleni katella :D hahah

No comments:

Post a Comment